Ga naar inhoud

NanoCore Intallation


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb sinds deze avond een probleempje met mijn pc. 

Ik krijg ineenkeer het schermpje om NanoCore te installeren op mijn scherm en ik krijg dit ook niet weg.

Ik heb al geprobeerd het process via taakbeheer te beëindigen alleen zonder succes helaas.

Hierna heb ik geprobeerd om een scan te maken met mbam, alleen was mbam ineenkeer helemaal weg van mijn computer. Hoe dat kan weet ik nog steeds niet. Na het opnieuw installeren van mbam wou ik het programma opstarten maar dit lukte niet, de foutmelding die ik kreeg heb ik als bijlage toegevoegd.

Toen ben ik naar jullie site gegaan om een RSIT logje te maken en deze te postten met mijn probleem daarbij. Ook dit was me niet gelukt omdat ik een foutmelding kreeg na het drukken op "i accept". De foutmelding heb ik ook als bijlage toegevoegd evenals het schermpje wat ik niet weg krijg van de NanoCore installation.

 

Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen? Het is namelijk zeer ergerlijk en ik denk dat mijn pc nu niet beschermd is tegen andere virussen aangezien mbam niet meer werkt.

 

Alvast bedankt.

Foutmelding mbam.png

Foutmelding RSIT.png

Het probleem.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@Passer

11 uren geleden, sycho sid zei:

Toen ben ik naar jullie site gegaan om een RSIT logje te maken en deze te postten met mijn probleem daarbij. Ook dit was me niet gelukt omdat ik een foutmelding kreeg na het drukken op "i accept". De foutmelding heb ik ook als bijlage toegevoegd ...

RSIT logje wil dus niet lukken.

 

@sycho sid

Aangezien het probleem heel recentelijk is opgedoken, kan je misschien best een systeemherstel proberen naar een vorig herstelpunt.

Als het lukt en het probleem is daarmee opgelost, kunnen we verder kijken waar het vandaan kwam.

Misschien lukt het dan wel om RSIT uit te voeren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kweezie wabbit

Systeem herstel werkt niet via het configscherm, weet niet of er nog een andere manier hiervoor is?

De foutmelding heb ik weer bijgevoegd.

 

@Passer

Msconfig opent bij mij niet, ook niet als ik het als admin open.

Krijg geen foutmelding, er gebeurt gewoon helemaal niks behalve dat  het programma uitvoeren verdwijnt.

Foutmelding systeemherstel.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, nokiaprox zei:

Kan je opstarten in veilige modus (F8 drukken tijdens opstarten)? Kan je daar msconfig openen?

 

Dat is gelukt, heb alles wat ik niet kende en niet nodig had uitgevinkt (was een hele hoop).

Het irritante schermpje is hierdoor weggegaan alleen kan ik nog steeds geen RSIT runnen.

Er is in ieder geval al vooruitgang maar ik ben bang dat ik nog steeds troep op mijn pc heb staan, weet niet of jullie nog oplossingen hebben die ik zou kunnen toepassen?

Bedankt voor de hulp in ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.