Ga naar inhoud

Thuisgroep en andere ellende


Theo2602

Aanbevolen berichten

standaard staat 2.4 GHz op kanaal 11 en je kan dat altijd aanpassen.

AP staat nu op 11 en dat kan je hetzelfde geven als BBOX.

BBox is nu kanaal 2 doch test eens een ander kanaal kijk welke het beste is.

 

De switch wit heeft uiteraard een adapter om 220 volt naar 12 volt te brengen.

Ik had alleen gezegd dat het weinig stroom verbruikt namelijk 2 watt.

3 jaar garantie zegt niks maar uit ervaring met verschillende toestellen is de goedkoopste de beste en bij stroomonderbreking blijft het daarna ook werken als er weer stroom is.

 

Uw laptop werkt op 2.4 Ghz want BBox werkt ook op 5.0 Ghz en zoiets werkt alleen met wifi dat ook 5.0 ondersteund zoals GSM of usb+-wifi adpater 5.0 ghz

Die snelheid is pakken hoger.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu is het nog af te wachten of alles nog werkt als ik die 'switch' daar tussen zet!

De laptop is er uitgevallen door lage bartterij en ik vreesde het ergste, maar Linknet is nog steeds aanwezig. Hopelijk morgen ook.

 

 

aangepast door Theo2602
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kanaal veranderen heeft veel invloed in uw geval.

 

Uw laptop kan geen 5.0 GHz aan want daarvoor wifi kaart nodig van 5.0

Dat heeft niks met testen te maken want dat werkt precies hetzelfde als 2.4 GHz maar je kan sneller download.

Bij ons staat 2.4 Ghz nog alleen aan vanwege een oude tablet.

 

 

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben oud en mijn toestellen ook, en het is de moeite niet meer om die te vervangen.

Ik had daar ook, als enige mogelijkheid, aan gedacht, dat mijn WiFi rechtstreeks van de BBox, deze van de WiFi langs het AP stoorde.

Het was wel bangelijk vanmorgen, toen Linknet niet dadelijk tevoorschijn kwam. Vijf minuten later was het OK.

Morgen wordt normaal die switch geleverd, en ik hoop dat het dan nog zal werken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een mens die oud is relatief.

Een toestel dat oud is duidelijk oud.

Zet je BBOX en AP s'avonds uit?

Als dat zo doet dan kan je AP met uit knop uitzetten en daarna BBOX

S' morgens BBOX aanzetten tot het volledig klaar is en dan AP aanzetten en dan wachten tot alles in orde is.

Zoiets duurt wel even voor alles in orde is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.