Ga naar inhoud

Thuisgroep en andere ellende


Theo2602

Aanbevolen berichten

Ik heb het weer gedaan. AP uitgetrokken, BBox (proximus toch hé) lang uitgeschakeld. Terug ingeschakeld, gewacht tot ik in de woonkamer op de laptop terug Annie vond, hier de desktop terug internet en dan: nog steeds geen Linknet.

Nu is er mij iets opgevallen: op de zijkant van de linksys staan 2 knopjes en het gaatje om te resetten. Rechts een knopje om op of af te zetten, maar dan heb je nog dat middelste (pijltje omhoog en omlaag), weet jij soms waarom dat dient? Bij Linksys beschrijvingen staat daar niets van.

De eerste foto heb ik foutief opgeladen, maar ik kan die blijkbaar niet verwijderen.

 

modem-studio.jpg

Zijkant Linksys.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Theo2602 zei:

maar dan heb je nog dat middelste (pijltje omhoog en omlaag), weet jij soms waarom dat dient?

Dit is de WPS knop.

Je kan WPS (Wifi Protected Set-up) instellen om een verbinding te maken met je modem zonder een wachtwoord te gebruiken.

Aangezien jij hier de verbinding naar de modem maakt met een utp kabel, heb je deze knop niet nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn mobiel en mijn vrouw haar laptop, zie ik inderdaad Linksys Extender Setup. En daar kan ik mee verbinden! En ik weet niet of ik op die WPS knop gedrukt heeft, maar door de plaats waar hij staat is het mogelijk dat ik dat bij het uittrekken of insteken van het AP (500 keer) gedaan heb.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.