Ga naar inhoud

Thuisgroep en andere ellende


Theo2602

Aanbevolen berichten

Inderdaad de AP wordt niet gevonden door mijn laptop. Op mijn mobiel wel. Ik heb hem terug langs kabel kunnen verbinden. De mobiel vroeg plots om hem te installeren en dat lukte, maar mijn laptop vindt niets. ANNIE slecht dan zit ik in de studio en ANNIE is de modem van Proximus in de woonkamer, 20-25 meter van mijn studio.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Bbox 3. En alles wat er een lager getal heeft dan ANNIE, zijn dingen van Proximus. Ik zie maar één gebuur en dat is GUIDO. ProxFon is zogezegd beter, maar dat verandert als je er mee werkt. In de studio krijg ik het signaal daar ook van, maar werken doet dat niet hoor.

Als mijn mobiel en de laptop van mijn vrouw een uitstekende verbinding hebben met het AP, dan moet er toch een 'conflict' zijn met mijn laptop, wat dat ook mag zijn.

 

aangepast door Theo2602
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik gisteren al schreef, ben ik daar niet gerustr in, daarom nog een vraag: volgens dat voorbeeld moet ik aan usernaam niets veranderen, en enkel een passwoord invullen, maar op die etiket, zie ik toch een usernaam. Wat moet ik gebruiken? (zie foto)

 

En nog wat extra: jij stuurde mij een voorbeeld van switchbox, ik heb daar op geklikt, en uiteraard had dit als gevolg dat ik van Coolblue reclame kreeg. Nu geven ze drie switches, varierend van 20 tot 30 euro. Is de duurste die prijs extra waard, of is hij niet beter dan de goedkoopste?

 

bbox3-etiket.jpg

switch.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu is annie wel goed maar als je goed kijk ziet je dat uw wifi kanaal 11 is en dat is overal ook zo en dat zorgt voor storingen.

Je mag kiezen welke kanaal je wilt tussen 2 en 5 of 7 tot 10

Gebruikers is admin en paswoord = user paswoord die je ziet op etiket.

De switch van 19,99 euro is prima want ik heb die zelf ook en je moet niks instellen en vooral zeer betrouwbaar.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello mijn gebruikernaam was USERS, met ADMIN deed hij het niet. Die Acrylic geeft inderdaad nog een beter resultaat (op de plaats aan de modem)

In de studio geeft mijn mobiel volle gas, en ook mijn printer vindt Linknet, maar ik probeerde mijn vrouw haar laptop en die kon ook geen verbinding maken met het netwerk. En mijn laptop geeft nog steeds niets???? Ik zal er mij bij moeten neerleggen dat het AP geen of onvoldoende resultaat geeft.

 

 

Die vraag over die switch box was wel heel dom, ik zag naar de specificaties en die waren voor alle drie hetzelfde, enkel jouw keuze had 3 jaar garantie. Jij zegt dat die niet op stroom moet staan, waarom is dan die adapter er bij?

 

 

2-salon-acrylic.jpg

aangepast door Theo2602
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.