Ga naar inhoud

Thuisgroep en andere ellende


Theo2602

Aanbevolen berichten

Zie ook vorige bericht van Kweezie Wabbit.

 

Als AP werkelijk heet is dan moet je terug sturen.

Het zou koel moeten zijn.

Misschien heb je ergens een T stekker of een ander dubbelstekker of zo voor op stopcontact en dan AP erop aansluiten zodat AP wat meer van de muur af is.

Test dan of het nog heet is.

Als het dan nog heet is moet je het terug sturen wegens mogelijk brandgevaar.

Wel eerst aan de verkoper hetzij online hetzij mailbericht of Tel verwittigen dat je wil terug sturen onder garantie.

Als je bij Cooblue had gekocht dan kan je dat online doen of bel even en ze zullen per mail een bijlage geven zodat je op uw doos kan plakken om gratis terug te sturen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zoek van alles maar we zouden graag een antwoord willen hebben of je geprobeerd had AP met een ander stekker van de muur kunnen houden zou dat er koeler lucht aan de achterkant kan.

Blijft AP dan nog warm dan kan de warmte de oorzaak zijn dat je geen goede verbinding hebt.

 

Een voorbeeld van stekker

 

tstekker.jpg.5c503647a91d29b0bf707c22bbc82866.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is dat, maar ik blijf er bij dat de fout in mijn laptop zit, vermits mijn mobiel (LG 3 1/2 jaar) en mijn vrouw haar laptop (Toshiba bijna 5 jaar) zonder problemen Linknet vinden.

Hier de 'positie' van het AP

20180312_141654.jpg

aangepast door Theo2602
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.