Ga naar inhoud

laptop valt uit!


agie

Aanbevolen berichten

Je hebt al je persoonlijke bestanden toch ook nog op je externe harde schijf staan? Ik hoop tenminste van wel. Dan raak je niets kwijt.

Volg eerst de uitleg van personalcomputercare om OneDrive uit te schakelen.

Kijk daarna of de bestanden in de mappen C > Gebruikers > [Jouw gebruikersnaam] > Documenten enz. staan.

Staat daar niets meer? Kopieer dan opnieuw je persoonlijke bestanden van de externe harde schijf en plak die in de juiste mappen op de SSD.

 

1 uur terug, agie zei:

Ook merk ik dat mijn toetsen niet goed werken. waarschijnlijk het verkeerde toetsenbord aangeklikt bij confugiratei? De ? zit bv niet onder de juiste toets.

Eerder toonde jij een afbeelding waarin jij koos voor de toetsenbordindeling Verenigde Staten (internationaal).

Dat is de meest gebruikte toetsenbordindeling in Nederland.

Soms wordt toch daarnaast ook de Nederlandse toetsenbordindeling geïnstalleerd. En dan kun je problemen krijgen zoals jij die nu beschrijft.

 

Om die problemen te voorkomen moet je ervoor zorgen dat alleen de toetsenbordindeling Verenigde Staten (internationaal) geïnstalleerd is. Andere toetsenborden moet je gaan verwijderen.

En op deze website wordt met veel afbeeldingen uitgelegd hoe je dat doet: https://www.windows10help.nl/toetsenbord/

Kies daar voor Oplossing B: De beste en permanente oplossing.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo alles weer en terug op z'n plek kunnen zetten ! Ondrive uitgeschakeld ( uitleg goed te volgen) en toetsenbord ook opgelost.

Het was een behoorlijke klus voor mij maar dankzij jullie hulp is mijn laptop weer helemaal op snelheid. Opstarten gaat nu prima en ik ben blij met deze oplossing! Bedankt nogmaals voor jullie geduldige -en snelle reactie . Chapeau ! 🎩

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.