Ga naar inhoud

Krijg zwart scherm maar muis is wel te zien


Eus18

Aanbevolen berichten

Goed dat ik het je vroeg, want je hebt schijfruimte genoeg !  (Bij mijn 'je hebt weinig schijfruimte' ging ik er -foutief!- van uit dat je maar één schijf had, maar je hebt er vier !

afbeelding.png.c89cea7b247186e3a6fea19eac7e2edf.png

 Gig

Je Windows (C) staat op een aparte schijf van een  Gig - en dat is voor je Windows meer dan voldoende - je hebt daar nog een 80 Gig van vrij

(en eventueel kan je van die 150 G die in gebruik is, nog wel de helft van vrij maken (denk ik - herhaal: 'denk ik' want ik weet natuurlijk niet wat daar op staat)

 

Verder heb je dus nog schijf (nummer) 2 en (nummer) 4 - elk van 1 TB

   je schijf nr 2 (G) zit tamelijk vol (maar dat is nog geen probleem)

   Je schijf nr 4 (E) is nog voor de helft vrij

 

Je kleinere schijf (nr) 3 heeft ook nog ruimte genoeg.

 

En dus trek ik mijn "je hebt plaats te weinig op je harde schijf en moet ze zo snel mogelijk gaan vergroten" terug.

 

Of, Of... zijn daar bij 2,3 en 4 externe schijven bij ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb je dus voorlopig nog duidelijk ruimte genoeg

 

mm.. nu ik merk dat je op je C-schijf blijkbaar toch nog ruimte genoeg hebt, blijf ik me afvragen waardoor dat terugzetten van het herstelpunt zolang duurde...

(maar misschien zie ik iets over het hoofd...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan zijn dat mijn C schijf toen redelijk vol zat. Heb mijn map download geleegd na herstelpunt.😃

Nog een andere vraag aan je.

Heb op mijn eerste schijf een directory Windows staan van bij 11 Gb.  Gedeelte inhoud weergegeven in bijlage.240122.Windowsschijf1.JPG.77195cbc5176c4d1b6825f96a9acdd05.JPG

Kan ik deze zonder problemen verwijderen?

 

240122. inhoud Win dows schijf 1 .JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het bezien van de mappen is mijn eerste idee: niet doen: er staat oa een map bij Registration - en als die van een of ander prog is, ben jij je registration mogelijk (mogelijk) kwijt.

Plaats van die 'eerste' schijf (is het die met nummer 1 in mijn plaatje of is het Schijf 1 in het plaatje van je schijfbeheer? - dat zijn namelijk twee verschillende schijven)

plaats dus van die schijf eens een plaatje van je verkenner, uitgerold tot die mappen die je daar toont?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kunnen dus nog overbodige restanten zijn - maar daar moeten we eerst zeker van zijn vooraleer je gaat wissen.

 

Plaats eens een plaatje van verkenner van die E (met daarin de mappen die hierboven staan) ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.