Ga naar inhoud

Krijg zwart scherm maar muis is wel te zien


Eus18

Aanbevolen berichten

>>>>  kijk eens in je logboeken of er op die ogenblikken telkens dezelfde foutmeldingen zijn   <<<<

 

1

> Ik weet natuurlijk niet wanneer dit bij jou opgetreden is - kijk dus eens of rond de tijd dat het optrad: of er dàn rode kruisjes staan

(ik merk op je voorlaatste scherm wel enkele 'application errors" die terugkeren, maar weet niet of die op dàt moment opgetreden zijn

EN ik verwacht (als dit inderdaad de overeenkomende tijdstippen zijn) ook nog nrs 3,4 en 5 in die schermen...

 

2

HDTune geeft geen fouten op die schijf, da's mooi - maar heb je ze ook al eens een tijd afgekoppeld gehouden en gekeken of je dan nog mankementen ziet

of is het gewoon uitsluitend als je die schijf probeert te benaderen?

Alhoewel: als het bij het browsen op internet is, zit je vermoedelijk wel niet op die tweede schijf bezig ?

 

3

Daarstraks nog gedacht: je moest die schijf leegmaken (deed je ook) en je bestanden dus elders veilig stellen.

Die laatste bestanden/schijfinhoud: heb je die al gewist of staan die voorlopig nog op een andere schijf?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarstraks nog gedacht: je moest die schijf leegmaken (deed je ook) en je bestanden dus elders veilig stellen.

Die laatste bestanden/schijfinhoud: heb je die al gewist of staan die voorlopig nog op een andere schijf?

De meeste staan nog op een adres schijf geparkeerd. Heb een aantal mappen na het formateren weer terug gezet.

 

Ik weet natuurlijk niet wanneer dit bij jou opgetreden is - kijk dus eens of rond de tijd dat het optrad: of er dàn rode kruisjes staan

(ik merk op je voorlaatste scherm wel enkele 'application errors" die terugkeren, maar weet niet of die op dàt moment opgetreden zijn

EN ik verwacht (als dit inderdaad de overeenkomende tijdstippen zijn) ook nog nrs 3,4 en 5 in die schermen...

Wat bedoel je met nummer 3,4en 5 in die schermen?

 

Heb schijf niet afgekoppeld.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Eus18 zei:

De meeste staan nog op een adres schijf geparkeerd. Heb een aantal mappen na het formateren weer terug gezet.

 

Op die 'reserveplaats': klik daar ook eens de bestanden aan die je op die tweede schijf ook aanklikte en die je toen problemen gaven - gaan die bestanden nu wel gewoon open of geven ze ook daar problemen?

 

 

8 minuten geleden, Eus18 zei:

Wat bedoel je met nummer 3,4en 5 in die schermen?

Zie dat plaatje van logboeken op blz 4

 

En trek in je pc (want ik vermoed dat je het over een PC hebt?) de kabeltjes van die schijf eens een tijdje los?

(let op: wel eerst de computer volledig uitzetten - niet in slaapstand dus! - zodat hij niet meer aan de stroom hangt)

enfin: indien je het aankunt natuurlijk, moest je het nog nooit gedaan hebben, dan hoeft het niet direct voor mij !

 

PS;

(om een bericht te"quoten" zoals ik hier doe: selecteer wat je wil quoten en klik gewoon 'quoten' aan:

afbeelding.png.20d1dccea492774519a2a6b6aa5d5e6d.png

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eus18 Ik betreur dat er met mijn tips niets wordt gedaan. Je bent al 5 pagina's ver en nog geen stap verder. Dan vind ik het raar dat je mijn info negeert.

Ik zou je ook willen aanraden eens in Windows update te gaan kijken hoe het er daar bijstaat. Zo is het niet uitgesloten dat een Windows update niet foutloos is geïnstalleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry dat het zo overkomt Tamari, was niet mijn bedoeling.

Het leek mij handiger om eerst de handelingen van Passer te volgen.

Wat jou voorstellen betreft heb ik de Aan / uit versie al wel gedaan.

Heb ook de kabels gecheckt.

Ook heb ik een nieuwe versie van Windows geïnstalleerd. Wat naar mijn mening goed is verlopen.

Ga morgen binnen kort de schijf loskoppelen uit mijn systeem. Hoop dat dat morgen lukt.

Verder zijn er een aantal dingen die mij ff boven mijn pet gaan.😢😢😢

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eus18

Ik krijg het idee dat er wat kriskras gewerkt begint te worden.

Wil je bv geen screenschots meer plaatsen die niet gevraagd worden, want nu belast je het topic wel een beetje toch?

(er is er wel eentje bij dat mijn aandacht trekt, maar daar later eventueel over.)

Lees ook de laatste posts eens goed na en kijk eens of je daar wel alle vragen van beantwoordde?

 

 

@Tamari: zijn er zaken die jij nog getest/nagekeken wil zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jazeker. Ik heb alles nog eens overlopen en verdenk vooral de monitor en alles wat daar verband mee houd. Zoals de kabels en de videodriver.
Daarom wil ik vragen eens een andere monitor te koppelen. Als je er zelf geen tweede meer hebt ga dan even langs bij iemand uit de familie of bij een goede kennis.

Er zal zeker wel iemand bereid zijn om zijn monitor een half uurtje uit te lenen.

Maak eerst hier eens werk van en stop met experimenten die tot niets leiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Tamari zei:

en verdenk vooral de monitor en alles wat daar verband mee houd.

 

dat kan ik echter niet samenknopen met

Op 14/1/2024 om 15:44, Eus18 zei:

Het lijkt wel of het probleem zit in de 2e harde schijf in mijn systeem. 

Voor zover ik merk heb ik geen last dat het geheel op zwart gaat als ik wat doe met mijn eerste extra harde schijf.

 

want dan zou hij het toch ook bij zijn eerste schijf moeten vertonen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.