Ga naar inhoud

Krijg zwart scherm maar muis is wel te zien


Eus18

Aanbevolen berichten

Heb een andere beeldscherm geplaatst. Probleem blijft zich voordoen.

misschien nog een verduidelijking over het probleem. 
op een gegeven moment verdwijnt de menubalk met programma’s. 
Als ik op dat moment in een programma aan het werken ben kan ik daar gewoon ik blijven werken.

Kan alleen daarna niets meer doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben even via Ctrl Alt Del naar mijn taakmanager. 
Dit lukte en heb ervoor gekozen om me af te melden en als andere gebruiker aan te melden.

Dit lukt gewoon en ook de taakbalk was daar gewoon aanwezig en kon gebruikt worden?!?!?

Hoe is dat nou mogelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nu ruim 50 min bezich en alles blijft het doen. Het enige wat er veranderd is is dat ik mijn draadloze muis heb vervangen door een bedrade. Batterij was op.

Weet niet of dat van invloed kan zijn geweest?

Al;s het probleem zich binnenkort weer voordoet meld ik me weer nadat ik de test met explorer.exe heb uitgevoerd!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Eus18 zei:

Ben nu ruim 50 min bezich en alles blijft het doen. Het enige wat er veranderd is is dat ik mijn draadloze muis heb vervangen door een bedrade. Batterij was op.

Weet niet of dat van invloed kan zijn geweest?

Al;s het probleem zich binnenkort weer voordoet meld ik me weer nadat ik de test met explorer.exe heb uitgevoerd!

 

Top! Misschien dat herstarten het probleem terugbrengt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.