Ga naar inhoud

Krijg zwart scherm maar muis is wel te zien


Eus18

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik heb sinds dinsdag eind van de middag nog geen problemen ervaren.

Dinsdag en woensdag heb ik zonder de extra schijf gedraaid. 

Vandaag in de loop van de middag deze weer aangesloten maar ook nu nog geen problemen ondervonden.

Ik zal waarschijnlijk morgen en in het weekend wat  vaker van het systeem gebruik maken en zal dan zien of het probleem weer optreed .

 

Groet Eus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen, tot op heden draait het systeem nog naar behoren!😃  Hou jullie de komende week op de hoogte als het mocht veranderen.

 

Heb nog een vraag.

Passer heeft aangegeven dat mijn opstartschijf voor windows aan de kleine kant is.

Nu ben ik is aan het zoeken geweest naar een grotere SSD schijf en kwam bij Aliexpress een SATA III SSD schijf tegen van 1 en 2 Tb van rond de €40 -.

Heeft een van jullie hier ervaring mee?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

je zou niet de eerste zijn die na wekenlang wachten een product van aliexpress in de bus krijgt dat niet voldoet aan wat erop staat....  1 tb is soms niet meer dan 64 gieg, enzo...., dus in feite wél waar voor je weinige geld! en garantie ho maar.

niet doen dus, een behoorlijke ssd van zeg 500 gieg doet zeker meer dan 40 euro en voor een goeie 1 tb moet je zeker meer dan 80 piek betalen.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn spontane indruk: nièt kopen!

Een schijf van 1/2 TB voor die prijs vertrouw ik niet.  (*)

 

en, even de vraag herhalen:

Op 13/1/2024 om 17:20, Passer zei:

> Spreken we hier over een PC of over een laptop?

(ik vermoed een PC?)

 

en, vooraleer je de aankoop doet: plaats hier eens een screenshot van je schijfbeheer?

 

(*) Wil je een betrouwbare schijf kopen, prijzen ervan vergelijken en recensies ervan lezen: neem dan eens een kijkje op https://tweakers.net/solid-state-drives/vergelijken/

   Let wel op dat je het juiste type ssd koopt, ik vermoed dat je nog de eerste generatie van ssd nodig hebt (en dus nièt een zogenoemde M2-SSD)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Passer zei:

en, vooraleer je de aankoop doet: plaats hier eens een screenshot van je schijfbeheer?

👍

 

Met XrayDisk, Goldenfir en KingSpec heb ik tot heden(sinds ongeveer 1 jaar) goede ervaringen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.