Ga naar inhoud

Krijg zwart scherm maar muis is wel te zien


Eus18

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Passer, ik heb blijkbaar in het verleden al eens een keeer dit programma gebruikt en op mijn systeem laten staan. Kan het nu niet meer gratis gebruiken. Is er een alternatief programma die dit ook kan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt idd goed je best gedaan !

 

Ga dan nu eens naar https://www.pc-helpforum.be/topic/79550-problemen-met-vrt-max-telenet-tv-enz/?do=findComment&comment=613398

en daar staat een pdf die je kan downloaden met de beschrijving van wat je moet doen om je systeem te vernieuwen met-behoud-van-eigen-instellingen (en

programma's)

 

Succes zou ik zeggen!

Weet het achteraf eens te vertellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zeker ogenblik krijg je de keuze : met behoud van instellingen of (wat men noemt) een 'clean install': windows helemaal blanco erop zetten.

 

Daar maak jij de keuze voor jezelf

Zie bij nr 19 op pagina 2

 

Bij clean install gaat alles van je schijf af en wordt windows er blanco op gezet - en moet jij dus je eigen programma's achteraf terug gaan installeren.

(bemerk hierbij ook dat je dus je Mijn Documenten (met wat er in zit) en ook je mailcontacten, binnengekomen mails,... en nog van die dingen (instellingen

van je eigen programma's,...) kwijt bent.

Is dit geen probleem - of heb jij je daarop voorbereid door vvb dingen apart veilig te stellen) dan kan je natuurlijk

van nul af aan beginnen en daarna terug opbouwen tot waar je nu stond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.