Ga naar inhoud

SSD harde schijf aankoop advies


Jonassels

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

 

Ik ben van plan om een SSD harde schijf te kopen maar ik weet niet goed wat ik moet kopen. Ik heb geen verstand van computers en heb mijn computer laten samenstellen.

ik heb een game pc, ik zal de specs er onderaan inzetten dat ssd compatibel is.

 

De prijs die ik aan een ssd wil geven is maximum rond de 120 euro (mag iets meer zijn).

minimum 128 GB

 

Ik wil mijn windows hier op laten draaien en nog een paar grafische programma's zoals adobe premiere, after effects, dreamweaver  en photoshop...

En ook een paar games.

 

ik wil ook mijn harde schijf die er nu in zit blijven gebruiken samen met die ssd.

 

Ik weet niet welke ssd hier geschikt voor is dus als je een goede weet mag je altijd een reactie achterlaten!  ;)

 

Specs:

 

Moederbord: Asus SABERTOOTH 990FX R2.0, AM3+, 4x DDR3, 6x SATA-600, 2x eSATA

Harde schijf: Seagate Barracuda ST2000DM001, 2TB, 3.5", SATA-600

Voeding: Antec High Current Gamer HCG-620, 620W

Processor: AMD FX-8320 Black Edition, 3.5Ghz, AM3+, Box

Disk drive: LG GH24NSB0, 16x24x SATA-150, Zwart

Ram: Corsair Vengeance LP 8GB DDR3-1600MHz (2x4GB) CL9

Grafisch kaart: Asus HD7790-DC2OC-2GD5, 2GB, GDDR5, PCI-e 3.0

Case: Aerocool V3X, Midi-Tower, 2x USB 2.0, Zwart

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Jonassels, 

 

Een SSD is zeker en vast een mooie upgrade voor dit systeem! 

 

De Samsung 850 EVO heeft momenteel een erg interessant prijskaartje en is bovendien een van de snelste Sata 600 SSD's op de markt. De opslag is ook 250GB, want een kleinere versie bestaat niet. Wat meer plaats om games op te slaan dus. ;)

Oke bedankt voor het advies maar ik ga wel nog wachten op meer reacties over meerdere ssd's dat ik zeker een goede koop maar zeker goed advies!

aangepast door Jonassels
Link naar reactie
Delen op andere sites