Ga naar inhoud

Geluid doet het weer niet


Mike9090

Aanbevolen berichten

Iets anders, Chrome (desnoods 'n reset via de 3 puntjes boven rechts: Instellingen-Geavanceerd-Resetten en opruimen-Instellingen terugzetten.....-Instellingen Resetten) En heeft een eigen Flash Player, speel daar eens een youtube clip op. Verder heb je Audacity, door op de volumemeters een Lkl te geven zouden die signaal moeten geven (bij juiste instelling) en bij elke audio(cd,youtube, enz)dat bezig is.

Als je jack aansluiting stuk is kan je nog altijd via je usb en externe geluidskaart er geluid uit krijgen, is niet duur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De manier van stegisoft werkte eerst maar toen was hij weer gecrashed en nu werkt niks. Ik heb hem 5 uur aan laten staan om te updaten en opnieuw op te starten, ik heb de oude manier 10 keer geprobeerd en er gebeurt nog steeds niks. Ik had gisteren voor een half uurtje geluid en toen was hij weer gecrashed en toen had ik geen geluid meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.