Ga naar inhoud

Geluid doet het weer niet


Mike9090

Aanbevolen berichten

Dan maar de grote middelen, w 10 opnieuw installeren. Zet evtl je bestanden, foto/muziek weg op een zware stick weg. 

En de grove middelen zoals mappen en programs er ook af bij het opnieuw installeren van W10. 

Houdt evtl je outlook of hotmail-acount binnen handbereik, kan lang duren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@stegisoft Mike9090 gaf waarschijnlijk wel de juiste link naar het Speccy rapport, maar de publicatieserver van Speccy ligt eruit. Dat is al bijna twee weken zo (sinds 18 april). De weblinks van Speccy kunnen dus niet bekeken worden. Je krijgt dan een HTTP Error 503. The service is unavailable. De service is niet beschikbaar.

 

Het ligt dus niet aan de link van Mike9090. Geen enkele weblink van Speccy zal werken op dit moment. Ik heb het met een aantal verschillende weblinks van Speccy getest. Ik kreeg steeds de error 503.

Het is wel eens vaker voorgekomen, maar meestal duurt zoiets slechts 1 dag. Nu duurt het wel erg lang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een herinstallatie ligt alles eruit, slechte instellingen, virussen, flash drive, drivers, zelf verwijderde progs waardoor w10 in panne valt, enz.

Die W10 plaatst zijn eigen drivers zoals bvb voor je audio, allemaal automatisch. 

(Ook omdat die Specy niet werkt)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Mike9090 zei:

Heb ik geen enkele andere optie dan windows 10 opnieuw te installeren?

Ik zou je adviseren eerst even met stegisoft alle mogelijkheden te doorlopen. Herinstallatie kan altijd nog als laatste redmiddel. Dat je het snel opgelost wil hebben, begrijpen we. Vergeet alleen niet dat we hier allemaal vrijwillig werken en dus niet direct altijd kunnen reageren ;). Neemt niet weg dat je probleem inderdaad irritant is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik begrijp dat dit allemaal vrijwillig is. Ik wil het liefst zo snel mogelijk geluid maar als er vanwege feestdagen of dat de mensen die online zijn het niet weten geen oplossing is binnen een paar dagen kan ik daar ook niks aan doen. Ik wil mensen hier ook niet forceren om te antwoorden en constant mij te helpen. Ik wacht ook nog even totdat er echt niks meer mogelijk is want ik wil niet al mijn bestanden kwijt of overzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onderstaande kan je ook downloaden op een ander pc en dan op usb-stick zetten.

 

Download AdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie Als administrator uitvoeren.

  • Klik vervolgens op de knop Nu scannen. (scan now)
  • Wanneer de scan gereed is klikt u vervolgens op de knop Reiniging en Reparaties. (Clean & repair)
  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten. (clean & restart now)
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken. (view log file)
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
  • (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)

 

Als je echt geen geduld hebt kan je Windows 10 vernieuwen maar zorg wel eerst voor een backup.

Handleiding (klik)

 

Doch bij vernieuwen heb je niet de garantie dat je virusvrij ben en dan is het beter om eerst te doen met ADWcleaner

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.