Ga naar inhoud

Geluid doet het weer niet


Mike9090

Aanbevolen berichten

Ik had die optie van stegisoft gebruikt en toen ik hem opnieuw opstartte en weer geluid afspeelde hoorde ik wel iets maar het was niet van de video die ik af speelde. Het klonk alsof iemand op een leren stoel sloeg. Ik ga nu de optie van Kweezie wabbit proberen kijken of dat helpt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Beste, ik zou wel eens weten wat uw instellingen zijn, als ze veranderd zijn dan kan men nog lang zoeken. Onderaan heb je't vergrootglas of zoeken: -een lkl erop-'geluid' intypen-aanklikken.

Op de foto zie je hoe het bij mij staat ingesteld(ruimtelijk staat uit). Voorlopig deze instelling, en men kan nog verder in die instellingen.

Voor mijn laptop heb ik de instelling moeten veranderen omdat er een mono microfoon stond ingesteld=1 kanaal maar bij opnemen en heb dat veranderd naar stereo om op te nemen via usb(te koppig).

Geluid instelling.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, Ik heb nog een foto, op de 2° kan je aan- of uitschakelen. 't Zou aan moeten staan.

Heb je de laptopluidsprekers uit staan ? Als je de jack van de koptelefoon inplugt dan vallen die uit, dus vermoedelijk moeten je luidsprekers aan staan(altijd).

geluid aan  af.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denkelijk is de mono jack van micro niet verwisseld geweest met die van de koptelefoon, een stereo jack, of andersom.(binnen iets krom of stuk)

Veel keuzes heb je bb niet meer, die Dolby kan de originele audio driver veranderd hebben of de instelling er van.

Ik heb nog een foto van een instelling, Windows standaard, is dat bij jouw zo?

Anders wellicht wordt het geluid halen uit je usb via een externe geluidskaart, kost niet veel. Dus digitaal wordt analoog(tulpstekker en evtl een jack).

 

geluid windows standaard.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.