Ga naar inhoud

Plots rare dingen of beveiligingsproblemen bij openen website


Theo2602

Aanbevolen berichten

Hier is dan de Disktest, en de twee bestandslokaties. Op dit ogenblik zijn de twee firefoxen open. Een die ik heb open geklikt, een andere die opengegaan is als ik op de link in jouw mail klikte. bij de één staan alle bladwijzers in de balken, bij de ander de paar die ik er gisteren heb ingezet.

 

Firefox-C.jpg

Firefox-D.jpg

disktest.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 142
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@ ...

 

Ik ga me in dit topic na onderstaande opmerking niet meer mengen maar ...

Mag ik er op wijzen dat Theo zit te frunikken daar waar een normale persoon niet hoort te komen. (zie het pad in zijn vorige printscreens van vandaag om 14.09 uur)

 

Hij heeft in de "Opties voor verkenner" tabblad "Weergave"

1. het vinkje verwijderd bij "Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen(aanbevolen)"

2. het bolletje verplaatst bij " Verborgen bestanden, mappen of stations niet weergeven" naar "........ weergeven"

 

Normaal gezien moet je daar toch niet zijn of je moet er een erg goede reden voor hebben.

Dit wou ik toch even kwijt.

 

 

 

aangepast door Calvus
Link naar reactie
Delen op andere sites

En hier staan de twee versies van Firefox op de computer van Theo:

1. C:\Program Files\Mozilla Firefox

2. C:\Users\Dell (dit is de gebruikersnaam van Theo op die laptop)\AppData\Local\Mozilla Firefox

 

Locatie 1 is de normale locatie voor de 64-bits versie van Firefox.

Zelf gebruik ik de 32 bits versie van Firefox, en die staat in de map C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox

 

Locatie 2 is volgens mij niet normaal voor Firefox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.