Ga naar inhoud

Plots rare dingen of beveiligingsproblemen bij openen website


Theo2602

Aanbevolen berichten

  • Reacties 142
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ok - had je die chkdsk ondertussen ook al eens gedaan Theo?

 

(en bemerk dat ik dat commando verbeterd heb in die post omdat een c met een dubbelpunt erachter in een bericht blijkbaar automatisch wordt omgezet in een 😄 - maar waar 

die smiley staat moet dus een c-met-dubbelpunt komen (geen spatie tussen de c en het :  )

Link naar reactie
Delen op andere sites

je bent wel een computer-bezige-bij jij :)

Ja, je deed al DISM en scannow, maar nog niet chkdsk (checkdisk) dacht ik. Nu er is wat mij betreft ook geen haast bij. Geniet maar van het terug wakker maken van die XP :)

 

O ja, Theo: ik merkte dat je een Pro-Windows hebt. Had het een bepaalde bedoeling dat jij de Pro aanschafte (en niet de Home?)

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Theo2602 zei:

alles werkt weer????

Je hebt dat nogal eens gehad hé - maar 't duurde niet lang. Hopelijk houdt hij het nu vol, maar voorlopig komt er zeker nog geen slotje op Theo.

 

Heka: krijg je een foutmelding of wat?  (zelf gebruik ik het progje ook geregeld, zonder problemen...)

'k ben benieuwd of je FF het gaat volhouden!  succes hé!

Link naar reactie
Delen op andere sites

eigenaardig - dus: je opent Hekasoft, klikt Backup terugzetten aan, klikt onderaan op Starten, je krijgt een scherm waarin jij je backup kan gaan zoeken ( het bestand heeft een naam zoals deze: Mozilla Firefox.backup) - je klikt die aan en... er gebeurt niets ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.