Uhm... Ik zit daar voor niets tussen...![]()
Word vandaag lid, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt je graag verder.
Je kan lid worden als je hier klikt.
Meer dan 35.000 leden deden reeds beroep op onze expertise. PC HELPFORUM vzw HELPT JE GRATIS !
Bent u reeds lid, en u ziet dit bericht? Klik dan rechtsbovenaan op inloggen of klik hier indien u uw wachtwoord bent vergeten.
1Bedankjes Dit is een discussie over Rechter uit Ninove verbiedt scheidend paar elkaar te beledigen op Facebook in het forum Archief ICT Nieuws , en maakt deel van de ICT-nieuws categorie; Een vrederechter in het Oost-Vlaamse Ninove heeft een scheidend paar verboden om elkaar te beledigen of lasterlijke commentaar op elkaar ...
Een vrederechter in het Oost-Vlaamse Ninove heeft een scheidend paar verboden om elkaar te beledigen of lasterlijke commentaar op elkaar te geven op Facebook of andere sociale media. Aan het verbod, dat voor net iets minder dan een jaar gold, werd een dwangsom van 100 euro per inbreuk verbonden.
Lees hier verder...
Bron: demorgen.be
Uhm... Ik zit daar voor niets tussen...![]()
Vraag opgelost ? Druk dan op de knop "Markeer als OPGELOST".
Ik las het artikel vandaag in de krant en moest meteen aan jou denken...puur omwille van de woonplaats uiteraard...![]()