Ga naar inhoud

K schijf wordt niet meer herkend


Symoens Jp

Aanbevolen berichten

Quote

image.png.ccc18caca10a8145f86cdc8f20d136bd.png

Ik denk dat "Passer" graag de mogelijkheden zou willen zien die er zijn indien je op die "gele balk" in MiniTool met rechts klikt.

Kan je MiniTool nog eens aan de gang zetten en kijken of die stick daar nog mét een letter wordt weergegeven?

En dan met rechts op klikken, welke mogelijkheden (prinscreen)

 

Bijkomend vraagje, "droske" merkte ook al op "used0 % " die stick is dus leeg?

Kan je dat bevestigen of anders: eerder vroeg ik ook al of er dan "belangrijke bestanden/gegevens" zouden moeten staan.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Calvus zei:

Ik denk dat "Passer" graag de mogelijkheden zou willen zien die er zijn indien je op die "gele balk" in MiniTool met rechts klikt.

Klopt helemaal Calvus - en 'k dacht daarstraks nog: als Symoons JP daar niet op antwoord, heeft het geen zin dat ik het topic nog volg...

 

 

 

2 uren geleden, Calvus zei:

"droske" merkte ook al op "used0 % " die stick is dus leeg?

en leg daarnaast:

 

Op 15/10/2019 om 00:41, Symoens Jp zei:

usb stick is goed en vol met bestanden.

dan kan TS mogelijk niet meer aan die bestanden aan - en net dààrom vroeg ik welke mogelijkheden MPW nog zou tonen - want mogelijk (herhaal: mogelijk) zijn die bestanden dan nog terug te halen via MPW.

 

maar blijkbaar heeft hij net nòg niet begrepen, want nu komt hij (2 uur nadat jij dat vroeg) nog maar eens met een ander plaatje voor de dag...  :banghead:

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Symoens Jp zei:

De stond nergens meer aangeduid doch heb gevonden hoe ze terug te plaatsen.Na rechts klikken op gele balk heb ik "change letter" torgrpast en het is dan gelukt.

En heb je de stick nu in de verkenner kunnen inkijken? Want daar gaat het toch om hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In je screenshot van MiniTool staat linksonder : 1 Operation pending : change letter. Die opdracht is dus nog niet uitgevoerd.

 

Om de letter K effectief toe te kennen aan je USB-stick moet je nog linksboven op Apply klikken !

 

_MiniToolPartitionWizardFree.png.c95e0956b0edddb866499c8c30552364.png

 

Misschien kan je dan verder, hoewel MiniTool aangeeft: used: 0%, dus die stick zou leeg zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19/10/2019 om 11:43, Passer zei:

7 (niet vergeten!) : klik nu op het hoofdscherm links bovenaan (zie eerste plaatjes) op Apply.

(mogelijk wordt er nog om bevestiging gevraagd)

En wij maar denken dat hij daar wel op geklikt zou hebben.

Daar gingen we natuurlijk wel van uit.

 

Dat we daar overgekeken hebben sorry hoor!

Prima opgemerkt van "noxiaprox"!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.