Ga naar inhoud

laptop valt uit!


agie

Aanbevolen berichten

 Deze is   verwijderd  en kan deze niet opnieuw installeren. Ziggo safe oneline ook verwijderd . Zijn er verder nog stappen die ik moet doen om te voorkomen dat ik opnieuw de melding krijg zoals de afbeelding in mijn eerste bericht laat zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe zit het nu eigenlijk op gebied van antivirus: welke heb je nu actief staan?  (want één heb je er natuurlijk nodig!)

 

Hoe is het ondertussen met die foutmelding van in het begin: ben je ze kwijt?  (voor alle zekerheid: je laptop eens volledig uitzetten (windowsknop > afsluiten > uitschakelen.

En dus niet alleen gewoon dichtklappen of in slaapstand zetten. Hélemaal er uit tot hij volledig afgemeld is.

Dan terug opstarten en kijken of de foutmelding er nog is.

 

Indien het aan de twee antivirussen lag, zal ze weg zijn en krijg je ze normaal niet terug.

Indien ze door een slecht geheugen of een slecht wordende schijf ligt, komt ze wel terug.  Even (een paar keer) uitproberen dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe is de snelheid eens dee laptop is opgestart?

Gaat het dan wel vlot?

 

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

 

Vink bij de installatie alle aangeboden extra's uit.

 

Speccy.PNG

 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

 

Meer info over deze procedure lees je HIER.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.