Ga naar inhoud

porrelaar

Lid
  • Items

    4.171
  • Registratiedatum

Reputatie-activiteit

  1. Vind ik leuk
    porrelaar gaf reputatiepunten aan Leono in muziek van platenspeler komt niet binnen via usb   
    Als u de muziek op Spotify kunt horen, kunt u hem ook opnemen. Bijvoorbeeld met de Ashampoo Audio Recorder Free.
  2. Vind ik leuk
    porrelaar ontving reputatiepunten van ruud in HTTrack website copie   
    Ik vermoed dat er op dit forum weinig leden zijn die een complete website willen opslaan met dat programma: HTTrack Website Copier.
    Op hun website staat wel "HTTrack can also update an existing mirrored site", maar er wordt niet direct uitgelegd hoe je dat dan moet of kunt doen. En er staat ook niet bij of je kunt instellen dat het updaten automatisch gebeurt.
     
    Had je al gekeken in de Handleiding: https://www.httrack.com/html/index.html
    Neem van de documentatie zeker de FAQ door. Daar lees ik onder andere de vraag: "I want to update a mirrored project, but HTTrack is retransfering all pages. What's going on?" Met als antwoord: "First, HTTrack always rescans all local pages to reconstitute the website structure, and it can take some time. Then, it asks the server if the files that are stored locally are up-to-date. On most sites, pages are not updated frequently, and the update process is fast. But some sites have dynamically-generated pages that are considered as "newer" than the local ones.. even if they are identical! Unfortunately, there is no possibility to avoid this problem, which is strongly linked with the server abilities."
    Dat lijkt er volgens mij dat het updaten niet automatisch gaat, maar dat je daar handmatig opdracht voor moet geven.
     
    Als je in de documentatie niet het antwoord op je vraag vindt, dan kun je nog terecht op het forum van HTTrack: https://forum.httrack.com/
    Dan wordt je vraag gelezen door gebruikers van dat programma. Dat geeft meer kans op een goed antwoord dan hier op PCH.
     
    Voordat je je vraag stelt, wordt van je verwacht dat je eerst de zoekfunctie (links boven) van het forum gebruikt om te zien of jouw vraag al eerder gesteld en beantwoord is.
    De voertaal op het forum van HTTrack is Engels, dus je vraag moet ook in het Engels gesteld worden, bijvoorbeeld: How to update an existing mirrored site.
    Kun je met de zoekfunctie op het forum geen bevredigend antwoord vinden, dan kun je zelf een vraag stellen door bovenaan te klikken op de knop 'Create message in new thread'.
    Het lijkt erop dat je je niet hoeft te registreren om een vraag te kunnen stellen. En ik neem aan dat je zelf in de gaten moet houden of er een antwoord op je vraag is gekomen.
  3. Bedankt
    porrelaar ontving reputatiepunten van p38cyq in Internet valt regelmatig uit   
    Ik heb de door Teo geplaatste schermafbeelding van inSSider  for Home bekeken en daarin is geen icoontje van wifi te bekennen.
    Ik plaats hieronder een uitsnede van Teo's afbeelding:
     

     
    Het icoontje in het systeemvak van Teo is niet van wifi, maar van bedraad internet. De verbinding die Teo met internet maakt, wordt dus gezien als bekabeld / bedraad internet. Niet als wifi!
     
    Het icoontje van wifi ziet er anders uit, namelijk zoals in onderstaande afbeelding:
     

     
    Het is mij nog niet helemaal duidelijk hoe Teo's pc is verbonden met internet. Ik dacht dat het zo was:
    Scarlet router o-box 3 > WiFi-booster (welk merk en type?) > D-Link DGS-1005 D/E switch > pc
     
    Kun je een switch aansluiten op een WiFi-booster? Daar heb ik geen verstand van. Maar er loopt in ieder geval een kabel van de D-Link switch naar de pc.
     
    Teo zegt dat internet af en toe uitvalt en dat hij de verbinding kan herstellen door de switch iets te verschuiven. Dat zou kunnen betekenen dat de kabel niet goed in de switch zit, of dat de kabel aan die kant beschadigd is door een breuk of knik in de kabel die onzichtbaar kan zijn aan de buitenkant. Als je de switch iets verschuift, dan zou de verbinding weer hersteld kunnen worden. Vervang eerst eens de kabel die van de switch naar de pc loopt. Help dat?
    Kijk ook of de kabel tussen wifi-booster en switch in orde is.
  4. Vind ik leuk
    porrelaar ontving reputatiepunten van kape in reset probleem tablet SAMSUNG GALAXY TAB S7 FE 64GB   
    Nee, dat klopt niet. Alleen op de aan/uitknop drukken is niet de juiste methode.
    Je moet tegelijkertijd op de aan/uitknop én de volume omlaag knop drukken. Houd beide knoppen ingedrukt totdat je de keuze krijgt voor Uitschakelen of Opnieuw opstarten.
     
    Soms kan het langer duren voordat je die keuzes krijgt. Blijf dan de aan/uitknop en de volume omlaag knop wat langer indrukken: denk aan 10 seconden.
     
    Een andere manier om de tablet uit te schakelen is door van helemaal bovenaan naar beneden te vegen op je scherm. Je krijgt dan een powerknop (Aan/uitknop) te zien. Tik op die powerknop en dan hoor je ook de keuze te krijgen tussen Uitschakelen en Opnieuw opstarten.
     
    Uit de handleiding van je tablet:
     

  5. Vind ik leuk
    porrelaar ontving reputatiepunten van kape in reset probleem tablet SAMSUNG GALAXY TAB S7 FE 64GB   
    Ja, dat wist ik wel. We doen hier niet aan valse bescheidenheid. 😉 Iemand heeft daar al een liedje over gemaakt:
     
     
    Fijn dat je tablet weer naar behoren functioneert. Een lid van het PCH team zal dit topic afsluiten.
  6. Bedankt
    porrelaar ontving reputatiepunten van bernard in reset probleem tablet SAMSUNG GALAXY TAB S7 FE 64GB   
    Ja, dat wist ik wel. We doen hier niet aan valse bescheidenheid. 😉 Iemand heeft daar al een liedje over gemaakt:
     
     
    Fijn dat je tablet weer naar behoren functioneert. Een lid van het PCH team zal dit topic afsluiten.
  7. Vind ik leuk
    porrelaar gaf reputatiepunten aan bernard in reset probleem tablet SAMSUNG GALAXY TAB S7 FE 64GB   
    je bent een kanjer , maar dat wist je wel he ?😅😂🤣
    Ik ben heel blij dat het weer functioneert
    Dank je wel.
     
    Hang het slotje er maar op hoor.
  8. Bedankt
    porrelaar ontving reputatiepunten van bernard in reset probleem tablet SAMSUNG GALAXY TAB S7 FE 64GB   
    Nee, dat klopt niet. Alleen op de aan/uitknop drukken is niet de juiste methode.
    Je moet tegelijkertijd op de aan/uitknop én de volume omlaag knop drukken. Houd beide knoppen ingedrukt totdat je de keuze krijgt voor Uitschakelen of Opnieuw opstarten.
     
    Soms kan het langer duren voordat je die keuzes krijgt. Blijf dan de aan/uitknop en de volume omlaag knop wat langer indrukken: denk aan 10 seconden.
     
    Een andere manier om de tablet uit te schakelen is door van helemaal bovenaan naar beneden te vegen op je scherm. Je krijgt dan een powerknop (Aan/uitknop) te zien. Tik op die powerknop en dan hoor je ook de keuze te krijgen tussen Uitschakelen en Opnieuw opstarten.
     
    Uit de handleiding van je tablet:
     

  9. Vind ik leuk
    porrelaar gaf reputatiepunten aan Leono in plaatjes bij de afbeeldingen   
    Het kan zijn dat een instelling verkeerd is komen te staan.
     
    1. Open de Windows Verkenner.
    2. Kies bovenaan links voor het tabblad Beeld.
    3. Helemaal rechts, ook aan de bovenkant staat dan Opties, met een pijltje eronder.
    4. Klik er op en zie: Map en zoekopties wijzigen. Klik ook daarop.
    5. Kies het middelste tabblad Weergave.
    6. Tweede optie van boven is: Altijd pictogrammen weergeven, nooit miniaturen.
    7. Dit moet uitgevinkt staan.
    8. Als u zover bent gekomen, klik op Toepassen, rechts onderaan.
    9. En tenslotte op OK.
  10. Vind ik leuk
    porrelaar ontving reputatiepunten van kape in Oude en nieuwe outlook ???   
    Er is een verschil tussen de lijst met contactpersonen (= je adresboek) en de lijst voor automatisch aanvullen. Die twee lijsten zijn niet hetzelfde!
    Stel dat je voor het eerst Outlook 2016, 2019 of Outlook 365 gaat gebruiken. Je exporteert je contactpersonen uit het e-mailprogramma dat je voorheen gebruikte en je importeert die contactpersonen daarna in Microsoft Outlook. Best mogelijk dat je dan een adresboek in Outlook hebt waarin 1.000 contactpersonen of meer zitten. Echter, je lijst voor automatisch aanvullen is dan nog helemaal leeg. Die lijst wordt gevuld naarmate jij e-mails verstuurt met Outlook. Zodra je een e-mail verstuurd hebt naar Pietje Puk, dan wordt Pietje Puk opgenomen in de lijst voor automatisch aanvullen. Die 'lijst automatisch aanvullen' groeit dus naarmate jij e-mails verstuurt naar verschillende personen/e-mailadressen vanuit Outlook.
    Er is geen maximum voor het aantal contactpersonen in je adresboek. Er is wel een maximum voor het aantal items in de lijst voor automatisch aanvullen, namelijk 1.000 stuks.
    Als jij de letter M achter Aan: invult, dan krijg jij nu een aantal suggesties, maar niet al je contactpersonen met de letter M zitten daarbij. Dat kan, wanneer jij met Outlook 365 nog geen e-mail hebt verstuurd naar die andere personen uit je adresboek die met een M beginnen.
     
    Hier vind je meer informatie over de lijst voor automatisch aanvullen in Microsoft Outlook: https://learn.microsoft.com/nl-nl/outlook/troubleshoot/contacts/information-about-the-outlook-autocomplete-list
     
  11. Haha
    porrelaar ontving reputatiepunten van Eddy X in USB-stick   
    De HEMA USB stick waarop je het bestand wilt gaan plaatsen, heeft als bestandssysteem FAT32. Het FAT32-bestandssysteem kan individuele bestanden van maximaal 4 GB opslaan. 
    Het mp4 bestand is groter dan 4 GB, namelijk 6,54 GB. Dat gaat dus niet lukken. Je zou een USB stick moeten gebruiken die geformatteerd is volgens het bestandssysteem NTFS of exFAT. 
  12. Vind ik leuk
    porrelaar gaf reputatiepunten aan agie in USB-stick   
    Het formatteren naar NFT is gelukt!
    Bedankt jullie allemaal voor het meedenken en het oplossen. 
    Fijne avond verder!👍
     
  13. Bedankt
    porrelaar ontving reputatiepunten van p38cyq in USB-stick   
    De HEMA USB stick waarop je het bestand wilt gaan plaatsen, heeft als bestandssysteem FAT32. Het FAT32-bestandssysteem kan individuele bestanden van maximaal 4 GB opslaan. 
    Het mp4 bestand is groter dan 4 GB, namelijk 6,54 GB. Dat gaat dus niet lukken. Je zou een USB stick moeten gebruiken die geformatteerd is volgens het bestandssysteem NTFS of exFAT. 
  14. Vind ik leuk
    porrelaar gaf reputatiepunten aan falstring in wachtwoord microsoft   
    fijn dat het is opgelost!
    maarre... het is een goede gewoonte in forums om de oplossing te melden....!
  15. Vind ik leuk
    porrelaar gaf reputatiepunten aan Baert Patric in script fout.   
    Dit is gelukt. Alle bestanden en mappen staan op de stick. Bedankt voor de hulp.
    Voor die scriptfout kijk ik even aandachtig wanneer die fout voorkomt, het komt voor na het sluiten van outlook new.
     
    mvg
    Patric
  16. Vind ik leuk
    porrelaar ontving reputatiepunten van Calvus in Ruimte vrij maken op C schijf   
    In het verleden (lees: jaren geleden) werd op dit forum vaak het gebruik van CCleaner aangeraden om het register op te schonen. Dat doen we al een paar jaar niet meer. Registercleaners zorgen soms voor problemen die moeilijk op te lossen zijn. Lees a.u.b. het volgende artikel van Menno Schoone over registercleaners eens door: https://www.schoonepc.nl/tools/cleantools.html
    Ik raad je aan om geen enkele registercleaner te gebruiken.
     
    Ik heb zelf het programma CCleaner nog wel op mijn pc staan, maar het onderdeel Register gebruik ik al jaren niet meer. Wel vind ik CCleaner (onderdeel Extra) nog steeds handig voor andere zaken. Bijvoorbeeld om een lijstje te maken van de items die samen opstarten met Windows of een lijstje van de items uit het contextmenu. Dat lijstje wordt dan opgeslagen als txt bestand en is makkelijk te plaatsen op een forum.
  17. Vind ik leuk
    porrelaar gaf reputatiepunten aan Wilma Westra in Ruimte vrij maken op C schijf   
    Dank porrelaar voor het antwoord op mijn vraag over CCleaner en al je hulp van de afgelopen tijd en ook de andere meedenkers bij deze bedankt.
    Ik ben ontzettend blij met jullie! 😊
    Hartelijke groet en misschien weer tot een volgende keer.
    Wilma
  18. Bedankt
    porrelaar ontving reputatiepunten van DHZ in Activering Windows Pro   
    Dat hoeft niet zo te zijn. Soms zijn USB 3.0 poorten van binnen ook zwart.
    Kijk dan wat voor pictogram er bij staat. Als er SS (van SuperSpeed) bij staat, dan is het een USB 3.0 poort.
    Hieronder een voorbeeld van mijn pc:
     

  19. Vind ik leuk
    porrelaar ontving reputatiepunten van Calvus in Activering Windows Pro   
    Ik heb het vermoeden dat je de USB stick hebt aangesloten op een USB 3.0 poort. Dat moet niet, want Windows 7 heeft geen driver voor USB 3.0 aan boord.
    Verschil tussen een USB 2 en een USB 3 poort: de USB 2.0 poort is van binnen meestal zwart, terwijl een USB 3.0 poort van binnen meestal blauw is.
     
    1) Wanneer u dit probleem tegenkomt, haalt u uw USB-flashdrive uit de huidige poort en sluit u deze vervolgens aan op een andere poort, die een USB 2.0 poort zou moeten zijn. 
    2) Wanneer u hiermee klaar bent, drukt u eerst op de knop OK om dit meldingsvenster af te sluiten. Klik vervolgens op de rode X-knop in de rechterbovenhoek  om de installatie te annuleren.
    3) Vervolgens zul je zien dat je terug bent in de interface waar je van bovenaf wordt gevraagd Windows 7 te installeren. Druk op Nu installeren om te beginnen.
    4) Herhaal de installatiestappen die je eerder hebt doorlopen, en dan zul je zien dat je in de interface terechtkomt waar je wordt gevraagd te kiezen waar je Windows wilt installeren. Kies de schijf volgens uw behoefte en klik vervolgens op Volgende om door te gaan.
    5) Wacht tot de rest van het installatieproces is voltooid.
     
    Bron (in het Engels): https://www.drivereasy.com/knowledge/no-device-drivers-were-found-when-installing-windows-7-solved/
     
  20. Vind ik leuk
    porrelaar gaf reputatiepunten aan Sandrijn in Kyocera printer gebruikersnaam en wachtwoord kwijt   
    Bedankt. Dit werkt helaas ook niet.
    Ik vond ergens diep bij de FAQ op de Kyocera site de default instelling. Die werkt! Ik heb met nieuwe wifi kunnen instellen. 
    Bedankt voor je hulp!
  21. Vind ik leuk
    porrelaar ontving reputatiepunten van Calvus in script fout.   
    Ik heb wat rondgestruind op internet. De scriptfout die Patric te zien krijgt, wordt veroorzaakt door een onderdeel van het programma MiniTool Partition Wizard.
    Hier een topic over exact diezelfde scriptfout: https://www.tenforums.com/general-support/175882-mysterious-google-script-windows-login.html
     
    Patric heeft onlangs het programma MiniTool Partition Wizard Free op zijn laptop geïnstalleerd. Dat las ik in een ander topic van Patric. Een onderdeel van MiniTool Partition Wizard heet updatechecker.exe. En dat onderdeel is volgens mij verantwoordelijk voor de scriptfout.
     
    Standaard start updatechecker.exe gelijk op met Windows 11. (Of vlak daarna)
    Patric heeft dan mogelijk al een programma geopend, waardoor de foutmelding achter een openstaand programma verborgen is. Hij ziet de foutmelding dan pas nadat hij dat programma (bijvoorbeeld zijn e-mail app) heeft afgesloten.
     
    Hoe kom je van die melding af? Door het onderdeel updatechecker niet automatisch op te laten starten met Windows. En dat kun je regelen via Taakbeheer.
     
    Klik met de rechter muisknop op een lege plek in de taakbalk (dat is de balk helemaal onderaan). Er verschijnt een klein menu. Klik in dat menu op Taakbeheer:
     

     
    Als Taakbeheer geopend is, dan klik je in de linker kolom op Opstart-apps.
    Kijk daarna of je in het rechter gedeelte updatechecker.exe ziet staan:
     

     
    Nu zullen er vast wel meer programma's zijn die een onderdeel hebben met de naam updatechecker.exe. We moeten dus eerst nagaan of het hier gevonden updatechecker.exe wel echt een onderdeel is van MiniTool Partition Wizard.
    Klik met de rechter muisknop op updatechecker.exe en klik dan op Bestandslocatie openen:
     

     
    Daarna zal de Verkenner geopend worden, met daarin de map waarin updatechecker.exe staat. Je hoeft dan alleen bovenaan in dat Verkenner-venster te kijken. Hoogstwaarschijnlijk zie je dan het volgende bovenaan staan:
     

     
    In mijn geval zit het onderdeel updatechecker.exe dus inderdaad in de map MiniTool Partition Wizard.
    Bij jou ook? Dan mag je de Verkenner sluiten.
     
    Taakbeheer moet nog open staan. Klik weer met de rechter muisknop op updatechecker.exe en kies dan Uitschakelen.
    Voortaan zal het onderdeel updatechecker.exe niet meer automatisch opstarten, als jij de computer aanzet.
     
    P.S. In mijn voorlaatste afbeelding zie je dat bij mij niet Uitschakelen, maar Inschakelen staat. Dat komt omdat ik updatechecker.exe al heel lang geleden heb uitgeschakeld in Taakbeheer > Opstart-apps.
  22. Vind ik leuk
    porrelaar gaf reputatiepunten aan Teo in Printerkabel   
    Was ik sowieso van plan .
  23. Vind ik leuk
    porrelaar gaf reputatiepunten aan Calvus in Los Windows-problemen op door je pc op de juiste manier te herstarten (het kan ook verkeerd).   
    Los Windows-problemen op door je pc op de juiste manier te herstarten
    (het kan ook verkeerd)

     
    Dit is wat alle helpdesks je zullen aanraden als je problemen met je computer hebt. De gouden tip: je pc opnieuw opstarten!
    Maar let erop dat je het op de goede manier doet, want er is ook een foute manier om je pc opnieuw in te schakelen!
    Wij leggen je uit wat je moet doen. En waarom is het herstarten van je computer vaak dé oplossing?
    Waarom herstarten van je pc problemen oplost
    Bij echt opnieuw opstarten van je computer wordt deze eerst helemaal uitgeschakeld (alle processen afgesloten) en dan volledig opnieuw opgestart.
     
    Kernel en drivers beginnen met een schone lei, updates worden voltooid (waarbij soms bestanden vervangen worden), problematische apps en services volledig afgesloten en eventueel opnieuw gestart, tijdelijke bestanden weggegooid, nieuwe hardware herkend, het RAM-geheugen leeggemaakt en meer.
     
    Opnieuw opstarten kan de volgende problemen oplossen:
    - crashes van apps
    - bevriezingen
    - traag lopende pc
    - niet kunnen openen van bestanden of programma's
    - internet/verbindingsproblemen (WiFi, bluetooth)
    - niet werkende randapparatuur
    - en veel meer
    Wat is de goede en foute manier om je pc te herstarten?
    Nu denk je misschien: ik sluit mijn computer heel vaak af en zet em daarna weer aan (bijvoorbeeld: je zet elke avond je pc uit en elke ochtend weer aan) en toch worden problemen vaak niet opgelost.
    Er kan natuurlijk een andere oorzaak zijn voor je pc problemen, maar het kan ook zijn dat je je computer niet op de juiste wijze herstart.
     
    Als je namelijk kiest voor Start | Aan/uit | Afsluiten en daarna je pc opnieuw inschakelt dan gaat meestal de kernel alleen in een soort sluimerstand en worden processen niet echt opnieuw opgestart!
     
    Dit ligt aan de Snel opstarten-optie [Configuratiescherm | Hardware en geluiden | Energiebeheer - Het gedrag van de aan/uit-knoppen bepalen - Instellingen voor afsluiten: Snel opstarten inschakelen (aanbevolen)] die sinds Windows 8 in Microsofts besturingssysteem zit en die op veel computers staat ingeschakeld.
    Hierdoor start je pc veel sneller op na het afsluiten, maar wordt niet echt alles opnieuw opgestart.
    De juiste manier van opnieuw opstarten
    Het snel opstarten is een goede optie die je zeker aan moet laten staan, maar als je je pc echt opnieuw wilt opstarten kies dan (de benaming zegt het al) voor Start | Aan/uit | Opnieuw opstarten (of klik op de Shift-toets terwijl je kiest voor Afsluiten).
     

     
    Zo start je je pc echt opnieuw op (op de goede manier) in Windows 10
     

     
    Opnieuw opstarten in Windows 11
     

    De gouden tip
    Echt opnieuw opstarten doet dus heel veel goeds voor je pc en kan veel problemen oplossen. Onze gouden tip is daarom:
    Start altijd (op de juiste wijze) je pc opnieuw op bij problemen en doe dit sowieso één keer per week!
    Dus niet alleen afsluiten en weer aanzetten, maar echt voor Opnieuw opstarten kiezen!
      Bron:  HowTo Geek
    GratisSoftware.nl
     
     
  24. Vind ik leuk
    porrelaar ontving reputatiepunten van Passer in Ruimte vrij maken op C schijf   
    Ik heb even op mijn Windows 10 PC gekeken. In mijn map LCU zitten slechts 2 van die mappen. Die zijn elk circa 1 GB groot.
    In het artikel waarnaar Passer linkt, wordt door diverse mensen geschreven dat dit back-ups zijn van cumulatieve updates (iedere maand krijg je een nieuwe cumulatieve update via Windows Update). Tevens staat daar dat er nooit meer dan 3 van die back-ups in de map LCU zitten. Een back-up van zo'n cumulatieve update is nodig wanneer je die update terug zou willen draaien. Komt er een nieuwe (na het installeren van de nieuwste cumulatieve update), dan zal de oudste verwijderd worden uit die map.
     
    Dat laatste is dus duidelijk niet gebeurd bij Wilma. Ik tel maar liefst 25 van die mappen in haar afbeelding. De oudste (staat bovenaan) is van 11-3-2022 en de nieuwste (staat onderaan) is van 15-3-204. Dat zijn dus back-ups van cumulatieve updates van de afgelopen 2 jaar! Als die allemaal zo'n 1 GB per stuk zijn, dan nemen ze veel ruimte in. En dat kan vervelend zijn bij een kleine C schijf.
     
    Je kunt ze handmatig gaan verwijderen, maar je kunt ook een opdrachtregel gebruiken, waardoor in de map LCU alle submappen behalve de meest recente (dat is bij jou de onderste) verwijderd worden.
     
    Als je dat wilt doen, dan doe je dat zo:

    Klik op de zoekknop (of in het zoekvak) dat naast de knop Start staat en typ dan cmd
    Je ziet het volgende resultaat:
     

     
    De Opdrachtprompt wordt gesuggereerd als beste overeenkomst. Klik aan de rechter kant op Als administrator uitvoeren
    In het opdrachtvenster plak je onderstaande regel:
    Dism.exe /online /Cleanup-Image /StartComponentCleanup
    druk daarna op de Enter toets.
     
    Je ziet dan in het opdrachtvenster het volgende resultaat:
     

     
    En daarmee ben je klaar.
    Ik heb dat zojuist gedaan op mijn Windows 10 pc en daarna zat er nog maar 1 map (van de meest recente cumulatieve update) in de map LCU.
  25. Vind ik leuk
    porrelaar gaf reputatiepunten aan djutoch in Hyperlinks in Outlook werken niet meer.   
    als je geen oplossing vind met de tips van porrelaar of Passer, probeer de registeraanpassing eens.
    Zie bijlage.
    Dubbel klik en druk op ja en daarna op OK.
    ie-fix-restrictions-Win64.reg
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.